Stresuje Cię, że czeka Cię rekrutacja wirtualnej asystentki, która kojarzy Ci się z długim procesem?
Nie masz czasu, by solidnie przygotować się do tego procesu i szukać idealnego kandydata? Perspektywa, że rekrutacja wirtualnej asystentki to jedno, ale czeka Cię też etap wdrożenia jej do Twojego biznesu, zniechęca Cię do tego?
Potrzebujesz wsparcia z rekrutacją i wdrożeniem?
Nie masz czasu na żmudne poszukiwania kandydatów na e-wsparcie dla Twojego biznesu? Perspektywa przeglądania kilkudziesięciu aplikacji pisanych na zasadzie “a może się uda i dostanę zlecenie” przyprawia Cię o gęsią skórkę?
A może nie wiesz, jak się zabrać za delegowanie, nie znasz narzędzi do zarządzania współpracą z WA? Sprawdź!
Czym jest kickstart?
Poza audytem biznesowym otrzymasz ode mnie wsparcie w przygotowaniu do przyjęcia pierwszego podwykonawcy do swojego biznesu. Przygotuję dla Ciebie ofertę współpracy, dzięki której szybciej znajdziesz idealnego kandydata. Dzięki temu oszczędzisz czas – a dodatkowo wesprę Cię procedurami na start współpracy z e-wsparciem i pomogę Ci zweryfikować skuteczność delegowania po miesiącu wdrożeniowym.
1. Biznesowy Audyt
Którego szczegóły znajdziesz TUTAJ. Dzięki zgromadzonym w nim informacjom ustalimy, kogo szukasz do swojego biznesu.
„Delegowanie zadań to znak, że kochasz swoją firmę wystarczająco, aby pozwolić innym na jej rozwijanie”
Jeroen De Flander
Poznaj opinie moich klientek!
Sprawdź, co o mnie mówią moje klientki, z którymi nawiązałam współpracę na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Część z nich nie wspierałam tylko technicznie, ale i strategicznie i biznesowo. Dzięki temu nawiązałam wiele trwałych relacji biznesowych.
Naprawdę gorąco polecam współpracę z Tobą, zawsze się bałam przekazywać swoje obowiązki komuś, myślałam, ze zrobię wszystko najlepiej, ale pokazałaś mi, że się myliłam… I naprawdę zaoszczędziłam mnóstwo czasu i nerwów współpracując z Tobą. 🙂 Każdy nasz projekt jest genialny i doceniam to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć, gdy mój biznesowy świat się wali. Jesteś moim odkryciem roku 2022 i polecę Ciebie w ciemno wszystkim. 🙂 Doceniam Cię za perfekcjonizm, dbałość o szczegóły, szybki czas pracy, wsparcie oraz zrozumienie. Świetnie mi się z Tobą prowadzi biznes i jesteś pierwszą asystentką z którą pracuje mi się doskonale. Mogę zawsze liczyć na Twoje wsparcie, czuję się zrozumiana i nie sama w moim biznesie 🙂
Paula Jamróz, Dietetycznie Zakręcona
Przede wszystkim dziękuję Ci za to, że mogę na Tobie polegać i nie muszę się sama martwić wieloma sprawami. To jest dla mnie ogromnie uwalniające. Po prostu jak mówisz, że coś zrobisz, to nie ma opcji, żeby było inaczej. Doceniam też sposób komunikacji – bez zbyt takiej hm… oficjalnej i „nadętej” atmosfery. Oczywiście fakt, że bardzo szybko odpisujesz też jest dodatkowym plusem. :)) Mam wrażenie, że przez ten czas stałaś się dla mnie nieodzownym członkiem zespołu, bez którego nie wyobrażam sobie wprowadzania nowych projektów. Doceniam organizację naszej komunikacji przez maila oraz świetną znajomość WordPressa, bo uwalnia mi to czas. Fajnie, że podpowiadasz mi często jakich narzędzi użyć i jak mogę coś wprowadzić do swojego biznesu.
Kasia Bednarska
Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Wszystko, co dla mnie było problemem, przy Tobie schodzi mi z głowy i dzięki temu jest lżejsza. 🙂 Doceniam Cię za brak problemów w naszej komunikacji i za szybkie znajdywanie rozwiązań lub przekierowanie, gdzie ich szukać. Komunikacja jest szybka i konkretna, tak jak lubię. 🙂 Korzystam z obu form Twojego wsparcia – i technicznego, i biznesowego. Doceniam naszą współpracę za Twoją szybkość reagowania i wdrażania zmian.
Wioletta Guzy, Poprawna Optymistka
Współpraca z Asystentką Marki to ogromna przyjemność. Czuć od Ciebie ogrom wsparcia, doceniam Twoje szybkie działanie oraz szybkie odpowiedzi. Bardzo doceniam poszukiwanie nowych rozwiązań, starania, czasami nawet do późnych godzin nocnych, a także wsparcie w podpowiadaniu najlepszych rozwiązań. Nawet jeśli wiesz, że nie możesz odpisać, to dajesz znać kiedy można spodziewać się odpowiedzi. Doceniam Cię za słowność i wywiązywanie się z terminów oraz zawsze jak najszybsze działanie. Jest mi ogromnie miło patrzeć na Twój rozwój. 🙂 Myślę, że masz więcej do zaoferowania niż aktualnie korzystam i bardzo Ci kibicuję. 🙂
Małgosia Pożarowszczyk, Włoski jest Boski
Magda dziękuję Ci za wsparcie. Bez Ciebie wizualna strona mojego biznesu nie istniałaby. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z naszej współpracy i chcę ją kontynuować. Mamy poukładaną komunikację bieżącą, co ułatwia nam organizację współpracy. Doceniam Twoje wyczucie smaku i estetyki, terminowość oraz elastyczność.
Joanna Wojtulska – Mazur, Home Staging by Joanna Wojtulska
Praca z Magdą to czysta przyjemność. Realizacja projektów idzie sprawnie i w zawrotnym tempie. Uwielbiam jej pomysły i rozwiązania. Nie znam osoby bardziej oddanej pracy, dla której doba to żadne ograniczenie.
Magda Wiacek, Snuggly Bunny
Jesteś gotowa na delegowanie?
Kickstart delegowania, z którego wyjdziesz z wybraną wirtualną asystentką dla swojego biznesu, procedurami wspierającymi onboarding to inwestycja, która szybko zwróci Ci się w zaoszczędzonym czasie, ponieważ nie będziesz testować, czy umiesz delegować – będziesz delegować skutecznie.
kwota ta zawiera 23% podatek VAT
Nie jesteś pewna, czy kickstart współpracy jest tym, czego potrzebujesz? Rozumiem to i dlatego zapraszam Cię na bezpłatną rozmowę wstępną TUTAJ, jeżeli potrzebujesz obgadać, czego tak naprawdę potrzebuje Twój biznes. Nie musisz prowadzić biznesu sama. Dlatego ucz się prosić o pomoc, by zadbać o siebie i swoją firmę!