Masz stronę internetową, ale nie lubisz się nią zajmować i chciałabyś oddać ten obowiązek?

Sprawdź, co mogę dla Ciebie zrobić, by uwolnić Twoją głowę od bieżączek, byś mogła zająć się tym, w czym jesteś geniuszem w swojej branży!

Jako właściciel swojej strony internetowej, sklepu, czy platformy kursowej zapewne dobrze wiesz, jak istotna dla jej bezpieczeństwa jest stała opieka, bieżące aktualizacje i optymalizacja SEO, a także jak ważne jest, by oferty były ubrane w atrakcyjną wizualnie szatę graficzną.

Jednak z moich obserwacji wynika, że przedsiębiorcy tego nie lubią lub boją się tym zajmować. Często bazują na szablonach landing page’ów w systemie mailowym, by nie musieć tworzyć stron z ofertą od zera.

Dlatego zadam Ci pytanie, czy któryś z poniższych punktów jest o Tobie?

nie masz nerwów do Elementora lub Divi, gdy musisz zaktualizować jakieś informacje na stronie, bo zawsze Ci się coś przy tym psuje lub rozjeżdża.

masz ogrom pomysłów na produkty cyfrowe, webinary, czy inne aktywności, o których opowiadasz w social mediach, ale na myśl o wdrażaniu oryginalnych landing page’ów zapisowych odechciewa Ci się i bazujesz na szablonach stron z systemu mailowego, by mieć to z głowy. Niestety te strony lądowania nie konwertują tak, jakbyś chciała…

brakuje Ci czasu na uporządkowanie zakładek czy bloga, aktualizowanie promocji w sklepie, ustawianie zniżek, czy dorzucanie nowych lekcji do kursów.

nie pamiętasz w natłoku innych, ważniejszych zadań, że trzeba zajrzeć na stronę i zaktualizować wtyczki, a gdy o tym sobie przypominasz strona już nie działa poprawnie, wtyczek do aktualizacji jest kilkanaście i boisz się, że całość wybuchnie, jak coś klikniesz.

boisz się, że jak się tym zajmiesz strona padnie i jej już nie odzyskasz lub będzie to wymagało dużo czasu, którego nie masz i pracy. Na widok błędu krytycznego przy aktualizacjach dostajesz dreszczy przerażenia.

klienci rezygnują z zakupów, bo strona działa bardzo powoli i proces zakupowy staje się dla nich irytujący.

Rozumiem Cię!

Wiem, że nie każdy przedsiębiorca zna się na WordPressie, lubi go, ma kreatywność do tworzenia atrakcyjnych stron sprzedażowych i pamięta, by dbać regularnie o swoją witrynę. Często jest tak, że odpalamy panel administracyjny swoich stron wtedy, gdy chcemy wrzucić produkt do sklepu, a nie zawsze robimy to przynajmniej raz w tygodniu, by zadbać o regularność aktualizacji.

Musisz jednak wiedzieć, że brak stałej, bieżącej aktualizacji motywu, wtyczek zaimplementowanych na stronie naraża ją na działanie złośliwego oprogramowania, wirusy, włamania i, co gorsza – przejęcie strony przez osoby trzecie. I zwłaszcza to ostatnie jest groźne, jeśli przetwarzasz w ramach swojej strony dane swoich klientów.

Dlatego mam dla Ciebie propozycję, jeśli odnajdujesz się w tym, co opisałam powyżej. Dzięki niej odejmę Ci obowiązków, pomogę Ci przelać nowe oferty na język wizualny na stronie, a jednocześnie zapewnię jej troskliwą opiekę.

Dzięki temu, że skorzystasz z mojej oferty opieki nad stroną:

Nie będziesz musiała pamiętać o wchodzeniu w panel admina kilka razy w tygodniu.

Oszczędzisz sobie stresu podczas aktualizacji o to, że coś zepsujesz i nie będziesz umiała naprawić.

Zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków dzięki sprawnie i szybko działającej stronie.

Będziesz mieć aktualne oferty, call to action na blogu i inne ważne dla Ciebie elementy, na bieżąco modyfikowane według naszych ustaleń.

Nie będziesz musiała się stresować perspektywą projektowania ładnej strony lądowania dla swoich webinarów czy ofert, bo zrobię to za Ciebie na bazie Twoich tekstów!

Odzyskasz energię do zainwestowania czasu w inne aktywności w swoim biznesie, bo jeden obszar będziesz miała zaopiekowany, z głowy.

Ta oferta JEST dla Ciebie, jeśli:

Nie lubisz technicznej obsługi swojego biznesu i wolisz skupiać się na jego rozwoju, a nie bieżączkach.

Wiesz, że Twoje oferty zasługują na piękną prezentację na stronie, ale brakuje Ci w tej materii kreatywności.

Chcesz, aby Twoja strona działała sprawnie i poprawnie, a także była bezpieczna – również dla Twoich klientów i czytelników.

Zależy Ci na tym, aby stroną opiekowała się osoba, która dobrze zna i lubi WordPressa, a nie traktuje go jak przykry obowiązek, który trzeba „jakoś” odbębnić.

Chcesz rozwijać swoją stronę, ale czujesz zniechęcenie przez jej spowolnienie i ciągle wyskakujące błędy.

NIE kupuj jej, jeśli…

znasz doskonale swój builder i lubisz w nim pracować, a budowa eleganckich, spójnych i konwertujących landing page’ów z ofertami nie jest dla Ciebie problematyczne, bo masz na to czas.

lubisz i pamiętasz o stałym kontrolowaniu i aktualizacjach, nie sprawia Ci to problemu, żeby regularnie się tym zajmować.

Nie przeszkadza Ci fakt, że Twoja strona może mieć jakieś luki bezpieczeństwa przy nieregularnym pilnowaniu aktualizacji.

Nie potrzebujesz dobrze i stabilnie funkcjonującej strony lub sklepu internetowego, nie wchodzisz na nią i nie pozyskujesz stamtąd klientów na swoje usługi lub produkty.

Jak to działa?

Rozmowa wstępna

Jeśli jeszcze nie współpracowałyśmy, zanim wybierzesz pakiet – pogadajmy! Umów się ze mną na spotkanie wstępne.

Wybór pakietu

Po rozmowie wybierz pakiet, który będzie dla Ciebie najbardziej optymalny. Wykup subskrypcję usługi na mojej platformie.

Formalności

Po zakupie pakietu otrzymujesz dostęp do platformy, na której możesz podejrzeć jego ważność, zakres i instrukcje.

Współpraca

W oparciu o nasze ustalenia i bieżące wytyczne pracuję, na bieżąco opiekując się Twoją stroną internetową. Jesteśmy w kontakcie.

Do czasu wdrożenia odpowiednich regulacji i rozwiązań technicznych (usługa subskrypcyjna realizowana przez moją platformę strefawa.magdamytych.pl) aby zarezerwować usługę napisz wiadomość, klikając przycisk „Kliknij i zapytaj”.

Porównaj oferty!

Aby lepiej ocenić, która oferta najlepiej odpowie na Twoje potrzeby sprawdź zestawienie, które zawiera wszystkie elementy, jakie można otrzymać w moich usługach.

Basic
Blog
E-commerce + Edukacja
Zniżka na zakup opieki na 3 miesiące.
Tak, cena to 575 zł netto (oszczędzasz 100 zł)
Tak, cena to 1225 zł netto (oszczędzasz 200 zł)
Tak, cena to 1875 zł (oszczędzasz 300 zł)
Dostęp do platformy z niezbędnymi instrukcjami dotyczącymi współpracy.
Zarządzanie aktualizacjami WordPressa, wtyczek i motywów na bieżąco.
Zarządzanie istniejącymi podstronami i szablonami poprzez weryfikację poprawności wyświetlania danych, dodawanie nowych elementów.
Stworzenie nowej podstrony w miesiącu (np landing page).
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 1 nowej podstrony/landing page'a
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 1 nowej postrony/landing page'a
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 2 nowych podstron/landing page'ów
Bieżące reakcje na błędy na stronie, usuwanie komentarzy zaliczających się do SPAMu.
Podstawowa optymalizacja SEO istniejących treści oraz dodawanych nowych.
Odczytanie treści wpisu/treści nowej zakładki i jej redakcja.
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Dodanie wpisów blogowych na podstawie dostarczonego tekstu i obrazów/zdjęć/grafik lub recyklingu treści, np z social mediów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Opieka nad sklepem internetowym: zarządzanie promocjami, cenami, stanem magazynowym, zamówieniami.
Dodanie produktów do sklepu (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
Opieka nad platformą kursową: dodanie lekcji lub modułów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego), zarządzanie dostępami kursantów.

Ale to nie wszystko!

Pewnie masz na głowie dużo więcej technicznych narzędzi, niż tylko WordPress. Takim narzędziem może być MailerLite, z którym spięty masz sklep, bloga i swoje oferty. Dlatego jeśli uważasz, że WordPress to za mało, potrzebujesz bardziej kompleksowego wsparcia technicznego, w którym uwzględnię Twój newsletter, automatyzacje sprzedażowe i powiązane z organizowanymi przez Ciebie wydarzeniami – tu znajdziesz propozycję pakietów dla Ciebie!

Porównaj oferty!

Aby lepiej ocenić, która oferta najlepiej odpowie na Twoje potrzeby sprawdź zestawienie, które zawiera wszystkie elementy, jakie można otrzymać w moich usługach.

Blog
E-commerce + Edukacja
Zniżka na zakup opieki na 3 miesiące.
Tak, cena to 2335 zł netto (oszczędzasz 500 zł)
Tak, cena to 3325 zł (oszczędzasz 500 zł)
Dostęp do platformy z niezbędnymi instrukcjami dotyczącymi współpracy.
Zarządzanie aktualizacjami WordPressa, wtyczek i motywów na bieżąco.
Zarządzanie istniejącymi podstronami i szablonami poprzez weryfikację poprawności wyświetlania danych, dodawanie nowych elementów.
Stworzenie nowej podstrony w miesiącu (np landing page).
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 1 nowej postrony/landing page'a
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 2 nowych podstron/landing page'ów
Bieżące reakcje na błędy na stronie, usuwanie komentarzy zaliczających się do SPAMu.
Podstawowa optymalizacja SEO istniejących treści oraz dodawanych nowych.
Odczytanie treści wpisu/treści nowej zakładki i jej redakcja.
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Dodanie wpisów blogowych na podstawie dostarczonego tekstu i obrazów/zdjęć/grafik lub recyklingu treści, np z social mediów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Opieka nad sklepem internetowym: zarządzanie promocjami, cenami, stanem magazynowym, zamówieniami.
Dodanie produktów do sklepu (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
Opieka nad platformą kursową: dodanie lekcji lub modułów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego), zarządzanie dostępami kursantów.
Wysyłka bieżącego newslettera na podstawie recyklingu treści lub Twoich materiałów
Budowa formularza zapisu na newsletter lub listę zainteresowanych produktem/usługą/wydarzeniem
Budowa automatyzacji po zapisie na newsletter/listę zainteresowanych
Budowa automatyzacji sprzedażowej lub posprzedażowej

A co, jeśli będziesz potrzebować wsparcia wykraczającego poza pakiet?

Jeśli przekroczysz zakres usług zawartych w pakiecie (np będziesz chciała publikować więcej wpisów na blogu, więcej produktów dodać do sklepu lub zbudować więcej automatyzacji) – będę te zadania naliczać do rozliczenia godzinowego w narzędziu Toggl. 28 dnia każdego miesiąca takie rozliczenie w formie raportu + faktury trafi do Ciebie na skrzynkę mailową.

NIGDY nie zacznę realizacji zadania ponad pakiet bez Twojej wyraźnej zgody.

Godzina mojej pracy poza powyższymi pakietami to inwestycja:

netto (do tej kwoty doliczę 23% VAT)

A co, jeśli nie skorzystasz z jakiejś części pakietu w czasie miesiąca rozliczeniowego?

Jeśli w danym miesiącu nie stworzę dla Ciebie landing page’a lub nie dodam wpisu na bloga, nie stworzę automatyzacji – w kolejnym miesiącu te niewykorzystane elementy pakietu się skumulują. Taka kumulacja przyda Ci się zwłaszcza w czasie większych premier i kampanii sprzedażowych, gdy możesz potrzebować kilka nowych stron (z ofertą, one time offer, zapisem na wydarzenie promujące produkt, itp) lub automatyzacji (np sprzedażowa i posprzedażowa).

Aby ułatwić zarządzanie współpracą między nami będę dokładnie raportować zakres wykonanych zadań w ramach pakietu. Dzięki temu na bieżąco będziesz znała status wykorzystania jego zakresu. Dodatkowo, jeśli będziesz się mieścić w zakresie wybranej oferty – nie będziesz musiała za wiele się zastanawiać nad tym, by usługę opłacić na czas. Podpięte pod ofertę płatności cykliczne odświeżą płatność oraz wystawią Ci fakturę VAT automatycznie. W każdej chwili w Panelu Klienta będziesz mogła tą subskrypcję odwołać, a po zakupie otrzymasz do tego szczegółowe instrukcje tekstowe i w formie wideo.

 

Kim jestem?

Jestem Magda i od 3 lat działam jako project managerka techniczna oraz e-commerce. W pracy dla przedsiębiorców wykorzystuję swoją wiedzę praktyczną, strategiczną oraz marketingową, by pomagać optymalizować ich biznes – aby sprawiał więcej radości z zarabiania.

Pomagam ogarnąć chaos oraz prowadzić biznes bez stresu o bieżączkę i problemy techniczne. Wszystko po to, aby moje Klientki mogły z lekkością rozwijać swoją firmę skupiając się na tym, co naprawdę w swojej pracy kochają.

Stawiam na upraszczanie życia Przedsiębiorczyń – dlatego jeśli masz już dość, że Twoja strona nie ma profesjonalnej opieki, pozwól mi ją otoczyć moją troską. Odwdzięczy Ci się większą liczbą wejść, lepszą prędkością ładowania, a być może i wyższą konwersją ze sprzedaży Twoich produktów i usług.

Magda Mytych

project managerka i edukatorka początkujących asystentek

Poznaj opinie moich klientek!

Na przestrzeni 3 lat wsparłam kilkadziesiąt klientek zarówno technicznie, strategicznie i biznesowo. Sprawdź, co o mnie mówią!

Odpowiedzi na Twoje pytania

Jak nawiązać współpracę z Tobą bez doświadczenia w delegowaniu?

Brak doświadczenia w delegowaniu nie jest dla mnie przeszkodą we współpracy. Wspieram przedsiębiorców w nauce tej kompetencji i wykazuję inicjatywę, proponuję różne rozwiązania, które mają wspomóc rozwój firmy.

W jaki sposób rozliczę się z Tobą za tą współpracę?

Po potkaniu ze mną zostaniesz przeze mnie pokierowana do strony usługi na mojej platformie, gdzie zakupisz ją.

Od momentu zakupu mam 48h na to, by zwrócić się do Ciebie w sprawach ustaleń organizacyjnych i zacząć pracę.

Jak skontroluję to, czy naprawdę pracujesz?

W przypadku współpracy projektowej – rozliczam się z Tobą za założony efekt, na którym Ci zależy. Celem tej usługi jest, aby Twoja strona była bezpieczna i aktualna, a oferty były ubrane w eleganckie strony sprzedażowe. Dlatego widząc, że aktualizacje są realizowane na bieżąco, a także nowe materiały regularnie trafiają według ustaleń na stronę – masz pewność, że realizuję założenia.

Wszystkie zadania wykraczające poza zakupiony pakiet zaliczam do rozliczenia godzinowego, korzystając z narzędzia do rejestracji czasu pracy o nazwie Toggl. Każdego 28 dnia miesiąca otrzymasz ode mnie fakturę za nadprogramowo wykorzystane godziny. Zawsze zanim przystąpię do prac wykraczających poza zakres pakietu – poinformuję Cię o tym oraz poproszę Cię o zgodę na tą pracę.

Ile trwa proces nawiązywania współpracy?

Po wykupieniu usługi odezwę się do Ciebie w przeciągu 48h i od dnia odzewu zaczynamy realizować wykupiony pakiet.

Proces, od pierwszej rozmowy wstępnej (zakładając, że zakupisz pakiet od razu po niej) do przejęcia przeze mnie dostępu do strony i rozpoczęcia pracy trwa około 48h. Zwykle wcześniej. 🙂

Czy współpracujesz z klientem spoza Polski?

Tak, jestem posiadaczką NIP UE i współpracuję z klientami zagranicznymi.

Nie współpracowałem/am z WA. Jak wygląda wdrożenie do współpracy?

W czasie wdrożenia dużo z Tobą rozmawiam, pytam, staram się poznać Ciebie oraz Twoją firmę jak najlepiej, by reagować na jej potrzeby. Wypracowujemy w tym czasie system komunikacji, przekazywania zadań oraz procedury, których celem jest usprawnianie mojej pracy.

Wsparciem we wdrożeniu jest dedykowana usłudze platforma, w której znajdziesz wszystkie wskazówki i materiały, które mają pomóc nam płynnie współpracować.

Potrzebuję czegoś, czego nie opisałaś w ofercie. Czy mam szukać dalej?

Obecnie współpracuję z kilkoma przedsiębiorcami w charakterze powyższej oferty, a także elementów, które poza nią wykraczają. Wówczas naliczam zakres spoza oferty jako rozliczenie godzinowe, fakturowane każdego 28 dnia miesiąca.

Takie elementy, które mogę realizować poza powyższym zakresem pakietów subskrypcyjnych to:

  • wsparcie w automatyzacji ManyChat,
  • oprawa graficzna postów, skład rolek, redakcja treści i publikowanie postów w social mediach (treść piszesz Ty),
  • skład krótkich (do 15 stron) e-booków w programie Canva,
  • potrzebujesz czegoś innego – zapytaj!

Tak poza powyższym jestem wsparciem technicznym, a więc znajdziesz u mnie wsparcie w zakresie postawienia strony, sklepu internetowego, platformy kursowej, redesignu strony. Zapraszam do kontaktu!

Potrzebuję czegoś więcej, niż pakietu dla WordPressa + newslettera. Co teraz?

Napisz mi, czego potrzebujesz, a ja doradzę Ci, co możesz zrobić, by to dostać. 🙂

Jeśli masz dodatkowe pytania, oferta nie zawiera kwestii, których potrzebujesz, zapraszam Cię do kontaktu. Aby się skontaktować napisz na adres hello@magdamytych.pl lub zrób to przy pomocy formularza kontaktowego, osadzonego poniżej.

Opanuj ze mną sztukę delegowania!

Oddaj mi to, czego nie lubisz by mieć czas na to, co naprawdę pokochałaś!