Masz stronę internetową, ale nie lubisz się nią zajmować? Chciałabyś oddać ten obowiązek?
Sprawdź, co mogę zrobić, aby uwolnić Twoją głowę od bieżączek. Skup się na tym, w czym jesteś najlepsza, a ja zajmę się resztą!
Czy któryś z poniższych punktów jest o Tobie?
Nie masz nerwów do Elementora lub Divi. Aktualizacje zawsze coś psują, a twórca strony zostawił Cię samą i boisz się ruszać większość opcji WordPressa.
Masz pomysły na produkty cyfrowe i webinary, ale brak Ci czasu i cierpliwości do tworzenia landing page’y.
Brakuje Ci czasu na aktualizowanie zakładek, bloga, promocji w sklepie i lekcji kursów.
Nie pamiętasz o aktualizacjach wtyczek. Strona nie działa poprawnie, a Ty boisz się, że coś zepsujesz.
Klienci rezygnują z zakupów, bo strona działa zbyt wolno, jest nieintuicyjna.
Chciałabyś, aby Twoje fenomenalne oferty nie tylko były fantastyczne, ale również tak wyglądały na Twojej stronie, ale nie wiesz, jak zrobić ładny landing page…
Rozumiem Cię!
Nie każdy przedsiębiorca lubi techniczne aspekty prowadzenia strony. Brak aktualizacji naraża stronę na złośliwe oprogramowanie i włamania, co może być groźne, zwłaszcza jeśli przetwarzasz dane klientów. Z kolei wizualna strona i intuicyjna ścieżka zakupowa są istotne dla konwersji w sklepie.
Dlatego mam dla Ciebie propozycję:
Skorzystaj z mojej oferty opieki nad stroną. Oto, co zyskasz:
Bezpieczeństwo
Nie musisz martwić się o aktualizacje i potencjalne błędy.
Efektywność:
Zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków dzięki szybszej stronie.
Aktualność:
Twoje oferty i CTA będą zawsze na czasie.
Czas:
skupisz się na rozwijaniu biznesu, a ja zajmę się techniką.
Jak to działa?
Rozmowa wstępna
Zanim wybierzesz pakiet, porozmawiajmy! Umów się na spotkanie wstępne.
Wybór pakietu
Wybierz najbardziej optymalny pakiet i wykup subskrypcję. Z subkrypcji w dowolnym momencie będziesz mogła zrezygnować.
Formalności
Po zakupie otrzymasz dostęp do platformy, gdzie znajdziesz instrukcje i szczegóły. Zaczynamy działać!
Współpraca
Będziemy w stałym kontakcie, a ja zajmę się Twoją stroną (oraz newsletterem) zgodnie z ustaleniami.
BLOG
Wsparcie dla blogów, stron z funkcjonalnością bloga.- netto (doliczyć należy 23% VAT)
- Co obejmuje usługa? Sprawdź!
E-COMMERCE + EDUKACJA
Wsparcie dla stron z funkcjonalnością sklepu i/lub platformą kursową.- netto (doliczyć należy 23% VAT)
- Co obejmuje usługa? Sprawdź!
Porównaj oferty!
Sprawdź zestawienie wszystkich elementów zawartych w moich usługach.
Ale to nie wszystko!
Potrzebujesz więcej niż WordPress? Mogę zająć się również Twoim newsletterem, automatyzacjami sprzedażowymi i powiązanymi z wydarzeniami.
BLOG
Wsparcie dla stron z funkcjonalnością bloga i newslettera.- netto (doliczyć należy 23% VAT)
- Co obejmuje usługa? Sprawdź!
E-COMMERCE + EDUKACJA
Wsparcie dla sklepów i/lub platform kursowych oraz newslettera.- netto (doliczyć należy 23% VAT)
- Co obejmuje usługa? Sprawdź!
Porównaj oferty!
Aby lepiej ocenić, która oferta najlepiej odpowie na Twoje potrzeby sprawdź zestawienie, które zawiera wszystkie elementy, jakie można otrzymać w moich usługach.
A co, jeśli będziesz potrzebować wsparcia wykraczającego poza pakiet?
Jeśli przekroczysz zakres usług zawartych w pakiecie (np będziesz chciała publikować więcej wpisów na blogu, więcej produktów dodać do sklepu lub zbudować więcej automatyzacji) – będę te zadania naliczać do rozliczenia godzinowego w narzędziu Toggl. 28 dnia każdego miesiąca takie rozliczenie w formie raportu + faktury trafi do Ciebie na skrzynkę mailową.
NIGDY nie zacznę realizacji zadania ponad pakiet bez Twojej wyraźnej zgody.
Godzina mojej pracy poza powyższymi pakietami to inwestycja:
netto (do tej kwoty doliczę 23% VAT)
NIE kupuj jej, jeśli…
znasz doskonale swój builder i lubisz w nim pracować, a budowa eleganckich, spójnych i konwertujących landing page’ów z ofertami nie jest dla Ciebie problematyczne, bo masz na to czas.
lubisz i pamiętasz o stałym kontrolowaniu i aktualizacjach, nie sprawia Ci to problemu, żeby regularnie się tym zajmować.
Nie przeszkadza Ci fakt, że Twoja strona może mieć jakieś luki bezpieczeństwa przy nieregularnym pilnowaniu aktualizacji.
Nie potrzebujesz dobrze i stabilnie funkcjonującej strony lub sklepu internetowego, nie wchodzisz na nią i nie pozyskujesz stamtąd klientów na swoje usługi lub produkty.
Ta oferta JEST dla Ciebie, jeśli:
Nie lubisz technicznej obsługi swojego biznesu i wolisz skupiać się na jego rozwoju, a nie bieżączkach.
Wiesz, że Twoje oferty zasługują na piękną prezentację na stronie, ale brakuje Ci w tej materii kreatywności.
Chcesz, aby Twoja strona działała sprawnie i poprawnie, a także była bezpieczna – również dla Twoich klientów i czytelników.
Zależy Ci na tym, aby stroną opiekowała się osoba, która dobrze zna i lubi WordPressa, a nie traktuje go jak przykry obowiązek, który trzeba „jakoś” odbębnić.
Chcesz rozwijać swoją stronę, ale czujesz zniechęcenie przez jej spowolnienie i ciągle wyskakujące błędy.
Często zadawane pytania
Co, jeśli nie wykorzystam całego pakietu w miesiącu?
Niewykorzystane elementy kumulują się na kolejny miesiąc.
Jak zarządzać subskrypcją?
Możesz to zrobić w Panelu Klienta, gdzie również odwołasz subskrypcję w każdej chwili.
Co, jeśli potrzebuję więcej czasu, realizacji innych zadań?
Jeśli przekroczysz zakres usług zawartych w pakiecie, rozliczam dodatkowe zadania godzinowo w narzędziu Toggl. 28 dnia każdego miesiąca otrzymasz raport i fakturę.
Stawka godzinowa: 85 zł netto (doliczyć należy 23% VAT)
Kim jestem?
Jestem Magda, od 3 lat działam jako project managerka techniczna oraz e-commerce. Pomagam przedsiębiorczyniom prowadzić biznes bez stresu o bieżączki i problemy techniczne.
Stawiam na upraszczanie życia Przedsiębiorczyń – dlatego jeśli masz już dość, że Twoja strona nie ma profesjonalnej opieki, pozwól mi ją otoczyć moją troską. Odwdzięczy Ci się większą liczbą wejść, lepszą prędkością ładowania, a być może i wyższą konwersją ze sprzedaży Twoich produktów i usług.
Poznaj opinie moich klientek!
Sprawdź, co mówią o mnie klientki, które wsparłam technicznie i strategicznie na przestrzeni ostatnich 3 lat. Gotowa na zmiany? Oddaj mi to, czego nie lubisz, aby mieć czas na to, co naprawdę kochasz!
Naprawdę gorąco polecam współpracę z Tobą, zawsze się bałam przekazywać swoje obowiązki komuś, myślałam, ze zrobię wszystko najlepiej, ale pokazałaś mi, że się myliłam… I naprawdę zaoszczędziłam mnóstwo czasu i nerwów współpracując z Tobą. 🙂 Każdy nasz projekt jest genialny i doceniam to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć, gdy mój biznesowy świat się wali. Jesteś moim odkryciem roku 2022 i polecę Ciebie w ciemno wszystkim. 🙂 Doceniam Cię za perfekcjonizm, dbałość o szczegóły, szybki czas pracy, wsparcie oraz zrozumienie. Świetnie mi się z Tobą prowadzi biznes i jesteś pierwszą asystentką z którą pracuje mi się doskonale. Mogę zawsze liczyć na Twoje wsparcie, czuję się zrozumiana i nie sama w moim biznesie 🙂
Paula Jamróz, Dietetycznie Zakręcona
Przede wszystkim dziękuję Ci za to, że mogę na Tobie polegać i nie muszę się sama martwić wieloma sprawami. To jest dla mnie ogromnie uwalniające. Po prostu jak mówisz, że coś zrobisz, to nie ma opcji, żeby było inaczej. Doceniam też sposób komunikacji – bez zbyt takiej hm… oficjalnej i „nadętej” atmosfery. Oczywiście fakt, że bardzo szybko odpisujesz też jest dodatkowym plusem. :)) Mam wrażenie, że przez ten czas stałaś się dla mnie nieodzownym członkiem zespołu, bez którego nie wyobrażam sobie wprowadzania nowych projektów. Doceniam organizację naszej komunikacji przez maila oraz świetną znajomość WordPressa, bo uwalnia mi to czas. Fajnie, że podpowiadasz mi często jakich narzędzi użyć i jak mogę coś wprowadzić do swojego biznesu.
Kasia Bednarska
Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Wszystko, co dla mnie było problemem, przy Tobie schodzi mi z głowy i dzięki temu jest lżejsza. 🙂 Doceniam Cię za brak problemów w naszej komunikacji i za szybkie znajdywanie rozwiązań lub przekierowanie, gdzie ich szukać. Komunikacja jest szybka i konkretna, tak jak lubię. 🙂 Korzystam z obu form Twojego wsparcia – i technicznego, i biznesowego. Doceniam naszą współpracę za Twoją szybkość reagowania i wdrażania zmian.
Wioletta Guzy, Poprawna Optymistka
Współpraca z Asystentką Marki to ogromna przyjemność. Czuć od Ciebie ogrom wsparcia, doceniam Twoje szybkie działanie oraz szybkie odpowiedzi. Bardzo doceniam poszukiwanie nowych rozwiązań, starania, czasami nawet do późnych godzin nocnych, a także wsparcie w podpowiadaniu najlepszych rozwiązań. Nawet jeśli wiesz, że nie możesz odpisać, to dajesz znać kiedy można spodziewać się odpowiedzi. Doceniam Cię za słowność i wywiązywanie się z terminów oraz zawsze jak najszybsze działanie. Jest mi ogromnie miło patrzeć na Twój rozwój. 🙂 Myślę, że masz więcej do zaoferowania niż aktualnie korzystam i bardzo Ci kibicuję. 🙂
Małgosia Pożarowszczyk, Włoski jest Boski
Magda dziękuję Ci za wsparcie. Bez Ciebie wizualna strona mojego biznesu nie istniałaby. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z naszej współpracy i chcę ją kontynuować. Mamy poukładaną komunikację bieżącą, co ułatwia nam organizację współpracy. Doceniam Twoje wyczucie smaku i estetyki, terminowość oraz elastyczność.
Joanna Wojtulska – Mazur, Home Staging by Joanna Wojtulska
Praca z Magdą to czysta przyjemność. Realizacja projektów idzie sprawnie i w zawrotnym tempie. Uwielbiam jej pomysły i rozwiązania. Nie znam osoby bardziej oddanej pracy, dla której doba to żadne ograniczenie.
Magda Wiacek, Snuggly Bunny
Odpowiedzi na Twoje pytania
Jak nawiązać współpracę z Tobą bez doświadczenia w delegowaniu?
Brak doświadczenia w delegowaniu nie jest dla mnie przeszkodą we współpracy. Wspieram przedsiębiorców w nauce tej kompetencji i wykazuję inicjatywę, proponuję różne rozwiązania, które mają wspomóc rozwój firmy.
W jaki sposób rozliczę się z Tobą za tą współpracę?
Po potkaniu ze mną zostaniesz przeze mnie pokierowana do strony usługi na mojej platformie, gdzie zakupisz ją.
Od momentu zakupu mam 48h na to, by zwrócić się do Ciebie w sprawach ustaleń organizacyjnych i zacząć pracę.
Jak skontroluję to, czy naprawdę pracujesz?
W przypadku współpracy projektowej – rozliczam się z Tobą za założony efekt, na którym Ci zależy. Celem tej usługi jest, aby Twoja strona była bezpieczna i aktualna, a oferty były ubrane w eleganckie strony sprzedażowe. Dlatego widząc, że aktualizacje są realizowane na bieżąco, a także nowe materiały regularnie trafiają według ustaleń na stronę – masz pewność, że realizuję założenia.
Wszystkie zadania wykraczające poza zakupiony pakiet zaliczam do rozliczenia godzinowego, korzystając z narzędzia do rejestracji czasu pracy o nazwie Toggl. Każdego 28 dnia miesiąca otrzymasz ode mnie fakturę za nadprogramowo wykorzystane godziny. Zawsze zanim przystąpię do prac wykraczających poza zakres pakietu – poinformuję Cię o tym oraz poproszę Cię o zgodę na tą pracę.
Ile trwa proces nawiązywania współpracy?
Po wykupieniu usługi odezwę się do Ciebie w przeciągu 48h i od dnia odzewu zaczynamy realizować wykupiony pakiet.
Proces, od pierwszej rozmowy wstępnej (zakładając, że zakupisz pakiet od razu po niej) do przejęcia przeze mnie dostępu do strony i rozpoczęcia pracy trwa około 48h. Zwykle wcześniej. 🙂
Czy współpracujesz z klientem spoza Polski?
Tak, jestem posiadaczką NIP UE i współpracuję z klientami zagranicznymi.
Nie współpracowałem/am z WA. Jak wygląda wdrożenie do współpracy?
W czasie wdrożenia dużo z Tobą rozmawiam, pytam, staram się poznać Ciebie oraz Twoją firmę jak najlepiej, by reagować na jej potrzeby. Wypracowujemy w tym czasie system komunikacji, przekazywania zadań oraz procedury, których celem jest usprawnianie mojej pracy.
Wsparciem we wdrożeniu jest dedykowana usłudze platforma, w której znajdziesz wszystkie wskazówki i materiały, które mają pomóc nam płynnie współpracować.
Potrzebuję czegoś, czego nie opisałaś w ofercie. Czy mam szukać dalej?
Obecnie współpracuję z kilkoma przedsiębiorcami w charakterze powyższej oferty, a także elementów, które poza nią wykraczają. Wówczas naliczam zakres spoza oferty jako rozliczenie godzinowe, fakturowane każdego 28 dnia miesiąca.
Takie elementy, które mogę realizować poza powyższym zakresem pakietów subskrypcyjnych to:
- wsparcie w automatyzacji ManyChat,
- oprawa graficzna postów, skład rolek, redakcja treści i publikowanie postów w social mediach (treść piszesz Ty),
- skład krótkich (do 15 stron) e-booków w programie Canva,
- potrzebujesz czegoś innego – zapytaj!
Tak poza powyższym jestem wsparciem technicznym, a więc znajdziesz u mnie wsparcie w zakresie postawienia strony, sklepu internetowego, platformy kursowej, redesignu strony. Zapraszam do kontaktu!
Potrzebuję czegoś więcej, niż pakietu dla WordPressa + newslettera. Co teraz?
Napisz mi, czego potrzebujesz, a ja doradzę Ci, co możesz zrobić, by to dostać. 🙂
Zainwestuj w bezpieczeństwo, sprawność i wygląd swojej strony – wybierz pakiet już dziś!
Jeśli masz dodatkowe pytania, oferta nie zawiera kwestii, których potrzebujesz, zapraszam Cię do kontaktu. Aby się skontaktować napisz na adres hello@magdamytych.pl lub zrób to przy pomocy formularza kontaktowego, osadzonego poniżej.
Opanuj ze mną sztukę delegowania!
Oddaj mi to, czego nie lubisz by mieć czas na to, co naprawdę pokochałaś!