Masz stronę internetową, ale nie lubisz się nią zajmować? Chciałabyś oddać ten obowiązek?

Sprawdź, co mogę zrobić, aby uwolnić Twoją głowę od bieżączek. Skup się na tym, w czym jesteś najlepsza, a ja zajmę się resztą!

Czy któryś z poniższych punktów jest o Tobie?

Nie masz nerwów do Elementora lub Divi. Aktualizacje zawsze coś psują, a twórca strony zostawił Cię samą i boisz się ruszać większość opcji WordPressa.

Masz pomysły na produkty cyfrowe i webinary, ale brak Ci czasu i cierpliwości do tworzenia landing page’y.

Brakuje Ci czasu na aktualizowanie zakładek, bloga, promocji w sklepie i lekcji kursów.

Nie pamiętasz o aktualizacjach wtyczek. Strona nie działa poprawnie, a Ty boisz się, że coś zepsujesz.

Klienci rezygnują z zakupów, bo strona działa zbyt wolno, jest nieintuicyjna.

Chciałabyś, aby Twoje fenomenalne oferty nie tylko były fantastyczne, ale również tak wyglądały na Twojej stronie, ale nie wiesz, jak zrobić ładny landing page…

Rozumiem Cię!

Nie każdy przedsiębiorca lubi techniczne aspekty prowadzenia strony. Brak aktualizacji naraża stronę na złośliwe oprogramowanie i włamania, co może być groźne, zwłaszcza jeśli przetwarzasz dane klientów. Z kolei wizualna strona i intuicyjna ścieżka zakupowa są istotne dla konwersji w sklepie.

Dlatego mam dla Ciebie propozycję:

Skorzystaj z mojej oferty opieki nad stroną. Oto, co zyskasz:

Bezpieczeństwo

Nie musisz martwić się o aktualizacje i potencjalne błędy.

Efektywność:

Zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków dzięki szybszej stronie.

Aktualność:

Twoje oferty i CTA będą zawsze na czasie.

Czas:

skupisz się na rozwijaniu biznesu, a ja zajmę się techniką.

Jak to działa?

Rozmowa wstępna

Zanim wybierzesz pakiet, porozmawiajmy! Umów się na spotkanie wstępne.

f

Wybór pakietu

Wybierz najbardziej optymalny pakiet i wykup subskrypcję. Z subkrypcji w dowolnym momencie będziesz mogła zrezygnować.

Formalności

Po zakupie otrzymasz dostęp do platformy, gdzie znajdziesz instrukcje i szczegóły. Zaczynamy działać!

Współpraca

Będziemy w stałym kontakcie, a ja zajmę się Twoją stroną (oraz newsletterem) zgodnie z ustaleniami.

Porównaj oferty!

Sprawdź zestawienie wszystkich elementów zawartych w moich usługach.

Blog
E-commerce + Edukacja
Zniżka na zakup opieki na 3 miesiące.
Tak, cena to 1225 zł netto (oszczędzasz 200 zł)
Tak, cena to 1875 zł (oszczędzasz 300 zł)
Dostęp do platformy z niezbędnymi instrukcjami dotyczącymi współpracy.
Zarządzanie aktualizacjami WordPressa, wtyczek i motywów na bieżąco.
Zarządzanie istniejącymi podstronami i szablonami poprzez weryfikację poprawności wyświetlania danych, dodawanie nowych elementów.
Stworzenie nowej podstrony w miesiącu (np landing page).
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 1 nowej postrony/landing page'a
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 2 nowych podstron/landing page'ów
Bieżące reakcje na błędy na stronie, usuwanie komentarzy zaliczających się do SPAMu.
Podstawowa optymalizacja SEO istniejących treści oraz dodawanych nowych.
Odczytanie treści wpisu/treści nowej zakładki i jej redakcja.
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Dodanie wpisów blogowych na podstawie dostarczonego tekstu i obrazów/zdjęć/grafik lub recyklingu treści, np z social mediów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Opieka nad sklepem internetowym: zarządzanie promocjami, cenami, stanem magazynowym, zamówieniami.
Dodanie produktów do sklepu (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
Opieka nad platformą kursową: dodanie lekcji lub modułów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego), zarządzanie dostępami kursantów.

Ale to nie wszystko!

Potrzebujesz więcej niż WordPress? Mogę zająć się również Twoim newsletterem, automatyzacjami sprzedażowymi i powiązanymi z wydarzeniami.

Porównaj oferty!

Aby lepiej ocenić, która oferta najlepiej odpowie na Twoje potrzeby sprawdź zestawienie, które zawiera wszystkie elementy, jakie można otrzymać w moich usługach.

Blog
E-commerce + Edukacja
Zniżka na zakup opieki na 3 miesiące.
Tak, cena to 2335 zł netto (oszczędzasz 500 zł)
Tak, cena to 3325 zł (oszczędzasz 500 zł)
Dostęp do platformy z niezbędnymi instrukcjami dotyczącymi współpracy.
Zarządzanie aktualizacjami WordPressa, wtyczek i motywów na bieżąco.
Zarządzanie istniejącymi podstronami i szablonami poprzez weryfikację poprawności wyświetlania danych, dodawanie nowych elementów.
Stworzenie nowej podstrony w miesiącu (np landing page).
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 1 nowej postrony/landing page'a
✅ Pakiet obejmuje stworzenie 2 nowych podstron/landing page'ów
Bieżące reakcje na błędy na stronie, usuwanie komentarzy zaliczających się do SPAMu.
Podstawowa optymalizacja SEO istniejących treści oraz dodawanych nowych.
Odczytanie treści wpisu/treści nowej zakładki i jej redakcja.
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Dodanie wpisów blogowych na podstawie dostarczonego tekstu i obrazów/zdjęć/grafik lub recyklingu treści, np z social mediów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
✅ Pakiet obejmuje 4 wpisy w miesiącu
Opieka nad sklepem internetowym: zarządzanie promocjami, cenami, stanem magazynowym, zamówieniami.
Dodanie produktów do sklepu (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego).
Opieka nad platformą kursową: dodanie lekcji lub modułów (więcej, niż określone w pakiecie wymaga rozliczenia godzinowego), zarządzanie dostępami kursantów.
Wysyłka bieżącego newslettera na podstawie recyklingu treści lub Twoich materiałów
Budowa formularza zapisu na newsletter lub listę zainteresowanych produktem/usługą/wydarzeniem
Budowa automatyzacji po zapisie na newsletter/listę zainteresowanych
Budowa automatyzacji sprzedażowej lub posprzedażowej

A co, jeśli będziesz potrzebować wsparcia wykraczającego poza pakiet?

Jeśli przekroczysz zakres usług zawartych w pakiecie (np będziesz chciała publikować więcej wpisów na blogu, więcej produktów dodać do sklepu lub zbudować więcej automatyzacji) – będę te zadania naliczać do rozliczenia godzinowego w narzędziu Toggl. 28 dnia każdego miesiąca takie rozliczenie w formie raportu + faktury trafi do Ciebie na skrzynkę mailową.

NIGDY nie zacznę realizacji zadania ponad pakiet bez Twojej wyraźnej zgody.

Godzina mojej pracy poza powyższymi pakietami to inwestycja:

netto (do tej kwoty doliczę 23% VAT)

NIE kupuj jej, jeśli…

znasz doskonale swój builder i lubisz w nim pracować, a budowa eleganckich, spójnych i konwertujących landing page’ów z ofertami nie jest dla Ciebie problematyczne, bo masz na to czas.

lubisz i pamiętasz o stałym kontrolowaniu i aktualizacjach, nie sprawia Ci to problemu, żeby regularnie się tym zajmować.

Nie przeszkadza Ci fakt, że Twoja strona może mieć jakieś luki bezpieczeństwa przy nieregularnym pilnowaniu aktualizacji.

Nie potrzebujesz dobrze i stabilnie funkcjonującej strony lub sklepu internetowego, nie wchodzisz na nią i nie pozyskujesz stamtąd klientów na swoje usługi lub produkty.

Ta oferta JEST dla Ciebie, jeśli:

Nie lubisz technicznej obsługi swojego biznesu i wolisz skupiać się na jego rozwoju, a nie bieżączkach.

Wiesz, że Twoje oferty zasługują na piękną prezentację na stronie, ale brakuje Ci w tej materii kreatywności.

Chcesz, aby Twoja strona działała sprawnie i poprawnie, a także była bezpieczna – również dla Twoich klientów i czytelników.

Zależy Ci na tym, aby stroną opiekowała się osoba, która dobrze zna i lubi WordPressa, a nie traktuje go jak przykry obowiązek, który trzeba „jakoś” odbębnić.

Chcesz rozwijać swoją stronę, ale czujesz zniechęcenie przez jej spowolnienie i ciągle wyskakujące błędy.

Często zadawane pytania

Co, jeśli nie wykorzystam całego pakietu w miesiącu?

Niewykorzystane elementy kumulują się na kolejny miesiąc.

Jak zarządzać subskrypcją?

Możesz to zrobić w Panelu Klienta, gdzie również odwołasz subskrypcję w każdej chwili.

Co, jeśli potrzebuję więcej czasu, realizacji innych zadań?

Jeśli przekroczysz zakres usług zawartych w pakiecie, rozliczam dodatkowe zadania godzinowo w narzędziu Toggl. 28 dnia każdego miesiąca otrzymasz raport i fakturę.

Stawka godzinowa: 85 zł netto (doliczyć należy 23% VAT)

Kim jestem?

Jestem Magda, od 3 lat działam jako project managerka techniczna oraz e-commerce. Pomagam przedsiębiorczyniom prowadzić biznes bez stresu o bieżączki i problemy techniczne.

Stawiam na upraszczanie życia Przedsiębiorczyń – dlatego jeśli masz już dość, że Twoja strona nie ma profesjonalnej opieki, pozwól mi ją otoczyć moją troską. Odwdzięczy Ci się większą liczbą wejść, lepszą prędkością ładowania, a być może i wyższą konwersją ze sprzedaży Twoich produktów i usług.

Magda Mytych

project managerka i edukatorka początkujących asystentek

Poznaj opinie moich klientek!

Sprawdź, co mówią o mnie klientki, które wsparłam technicznie i strategicznie na przestrzeni ostatnich 3 lat. Gotowa na zmiany? Oddaj mi to, czego nie lubisz, aby mieć czas na to, co naprawdę kochasz!

Odpowiedzi na Twoje pytania

Jak nawiązać współpracę z Tobą bez doświadczenia w delegowaniu?

Brak doświadczenia w delegowaniu nie jest dla mnie przeszkodą we współpracy. Wspieram przedsiębiorców w nauce tej kompetencji i wykazuję inicjatywę, proponuję różne rozwiązania, które mają wspomóc rozwój firmy.

W jaki sposób rozliczę się z Tobą za tą współpracę?

Po potkaniu ze mną zostaniesz przeze mnie pokierowana do strony usługi na mojej platformie, gdzie zakupisz ją.

Od momentu zakupu mam 48h na to, by zwrócić się do Ciebie w sprawach ustaleń organizacyjnych i zacząć pracę.

Jak skontroluję to, czy naprawdę pracujesz?

W przypadku współpracy projektowej – rozliczam się z Tobą za założony efekt, na którym Ci zależy. Celem tej usługi jest, aby Twoja strona była bezpieczna i aktualna, a oferty były ubrane w eleganckie strony sprzedażowe. Dlatego widząc, że aktualizacje są realizowane na bieżąco, a także nowe materiały regularnie trafiają według ustaleń na stronę – masz pewność, że realizuję założenia.

Wszystkie zadania wykraczające poza zakupiony pakiet zaliczam do rozliczenia godzinowego, korzystając z narzędzia do rejestracji czasu pracy o nazwie Toggl. Każdego 28 dnia miesiąca otrzymasz ode mnie fakturę za nadprogramowo wykorzystane godziny. Zawsze zanim przystąpię do prac wykraczających poza zakres pakietu – poinformuję Cię o tym oraz poproszę Cię o zgodę na tą pracę.

Ile trwa proces nawiązywania współpracy?

Po wykupieniu usługi odezwę się do Ciebie w przeciągu 48h i od dnia odzewu zaczynamy realizować wykupiony pakiet.

Proces, od pierwszej rozmowy wstępnej (zakładając, że zakupisz pakiet od razu po niej) do przejęcia przeze mnie dostępu do strony i rozpoczęcia pracy trwa około 48h. Zwykle wcześniej. 🙂

Czy współpracujesz z klientem spoza Polski?

Tak, jestem posiadaczką NIP UE i współpracuję z klientami zagranicznymi.

Nie współpracowałem/am z WA. Jak wygląda wdrożenie do współpracy?

W czasie wdrożenia dużo z Tobą rozmawiam, pytam, staram się poznać Ciebie oraz Twoją firmę jak najlepiej, by reagować na jej potrzeby. Wypracowujemy w tym czasie system komunikacji, przekazywania zadań oraz procedury, których celem jest usprawnianie mojej pracy.

Wsparciem we wdrożeniu jest dedykowana usłudze platforma, w której znajdziesz wszystkie wskazówki i materiały, które mają pomóc nam płynnie współpracować.

Potrzebuję czegoś, czego nie opisałaś w ofercie. Czy mam szukać dalej?

Obecnie współpracuję z kilkoma przedsiębiorcami w charakterze powyższej oferty, a także elementów, które poza nią wykraczają. Wówczas naliczam zakres spoza oferty jako rozliczenie godzinowe, fakturowane każdego 28 dnia miesiąca.

Takie elementy, które mogę realizować poza powyższym zakresem pakietów subskrypcyjnych to:

  • wsparcie w automatyzacji ManyChat,
  • oprawa graficzna postów, skład rolek, redakcja treści i publikowanie postów w social mediach (treść piszesz Ty),
  • skład krótkich (do 15 stron) e-booków w programie Canva,
  • potrzebujesz czegoś innego – zapytaj!

Tak poza powyższym jestem wsparciem technicznym, a więc znajdziesz u mnie wsparcie w zakresie postawienia strony, sklepu internetowego, platformy kursowej, redesignu strony. Zapraszam do kontaktu!

Potrzebuję czegoś więcej, niż pakietu dla WordPressa + newslettera. Co teraz?

Napisz mi, czego potrzebujesz, a ja doradzę Ci, co możesz zrobić, by to dostać. 🙂

Zainwestuj w bezpieczeństwo, sprawność i wygląd swojej strony – wybierz pakiet już dziś!

Jeśli masz dodatkowe pytania, oferta nie zawiera kwestii, których potrzebujesz, zapraszam Cię do kontaktu. Aby się skontaktować napisz na adres hello@magdamytych.pl lub zrób to przy pomocy formularza kontaktowego, osadzonego poniżej.

Opanuj ze mną sztukę delegowania!

Oddaj mi to, czego nie lubisz by mieć czas na to, co naprawdę pokochałaś!