Masz stronę internetową, ale nie lubisz się nią opiekować, często o tym zapominasz i chciałabyś oddać ten obowiązek?
Sprawdź, co mogę dla Ciebie zrobić, by uwolnić Twoją głowę od stresu o jej bezpieczeństwo i aktualność! A także o wiele więcej!
Jako właściciel swojej strony internetowej, sklepu, czy platformy kursowej zapewne dobrze wiesz, jak istotna dla jej bezpieczeństwa jest stała opieka, bieżące aktualizacje i optymalizacja SEO, a także jak ważne jest, by oferty były ubrane w atrakcyjną wizualnie szatę graficzną.
Jednak z moich obserwacji wynika, że przedsiębiorcy tego nie lubią lub boją się tym zajmować. Często bazują na szablonach landing page’ów w systemie mailowym, by nie musieć tworzyć stron z ofertą od zera.
Dlatego zadam Ci pytanie, czy któryś z poniższych punktów jest o Tobie?
nie pamiętasz w natłoku innych, ważniejszych zadań, że trzeba zajrzeć na stronę i zaktualizować wtyczki, a gdy o tym sobie przypominasz strona już nie działa poprawnie, wtyczek do aktualizacji jest kilkanaście i boisz się, że całość wybuchnie, jak coś klikniesz.
nie masz nerwów do Elementora lub Divi, gdy musisz zaktualizować jakieś informacje na stronie, bo zawsze Ci się coś przy tym psuje lub rozjeżdża.
masz ogrom pomysłów na produkty cyfrowe, webinary, czy inne aktywności, o których opowiadasz w social mediach, ale na myśl o wdrażaniu oryginalnych landing page’ów zapisowych odechciewa Ci się i bazujesz na szablonach stron z systemu mailowego, by mieć to z głowy. Niestety te strony lądowania nie konwertują tak, jakbyś chciała…
brakuje Ci czasu na uporządkowanie zakładek czy bloga, aktualizowanie promocji w sklepie, ustawianie zniżek, czy dorzucanie nowych lekcji do kursów.
boisz się, że jak się tym zajmiesz strona padnie i jej już nie odzyskasz lub będzie to wymagało dużo czasu, którego nie masz i pracy. Na widok błędu krytycznego przy aktualizacjach dostajesz dreszczy przerażenia.
klienci rezygnują z zakupów, bo strona działa bardzo powoli i proces zakupowy staje się dla nich irytujący.
Rozumiem to!
Brak stałej, bieżącej aktualizacji motywu, wtyczek zaimplementowanych na stronie naraża ją na działanie złośliwego oprogramowania, wirusy, włamania i, co gorsza – przejęcie strony przez osoby trzecie. I zwłaszcza to ostatnie jest groźne, jeśli przetwarzasz w ramach swojej strony dane swoich klientów.
Wiem, że nie każdy przedsiębiorca zna się na WordPressie, lubi go, ma kreatywność do tworzenia atrakcyjnych stron sprzedażowych i pamięta, by dbać regularnie o swoją witrynę. Często jest tak, że odpalamy panel administracyjny swoich stron wtedy, gdy chcemy wrzucić produkt do sklepu, a nie zawsze robimy to przynajmniej raz w tygodniu, by zadbać o regularność aktualizacji.
Dlatego mam dla Ciebie propozycję, jeśli odnajdujesz się w tym, co opisałam powyżej. Dzięki niej odejmę Ci obowiązków, pomogę Ci przelać nowe oferty na język wizualny na stronie, a jednocześnie zapewnię jej troskliwą opiekę.
Dzięki temu, że skorzystasz z mojej oferty opieki nad stroną:
Nie będziesz musiała pamiętać o wchodzeniu w panel admina kilka razy w tygodniu.
Oszczędzisz sobie stresu podczas aktualizacji o to, że coś zepsujesz i nie będziesz umiała naprawić.
Zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków dzięki sprawnie i szybko działającej stronie.
Będziesz mieć aktualne oferty, call to action na blogu i inne ważne dla Ciebie elementy, na bieżąco modyfikowane według naszych ustaleń.
Nie będziesz musiała się stresować perspektywą projektowania ładnej strony lądowania dla swoich webinarów czy ofert, bo zrobię to za Ciebie na bazie Twoich tekstów!
Odzyskasz energię do zainwestowania czasu w inne aktywności w swoim biznesie, bo jeden obszar będziesz miała zaopiekowany, z głowy.
Ta oferta JEST dla Ciebie, jeśli:
Nie lubisz technicznej obsługi swojego biznesu i wolisz skupiać się na jego rozwoju, a nie bieżączkach.
Wiesz, że Twoje oferty zasługują na piękną prezentację na stronie, ale brakuje Ci w tej materii kreatywności.
Chcesz, aby Twoja strona działała sprawnie i poprawnie, a także była bezpieczna – również dla Twoich klientów i czytelników.
Zależy Ci na tym, aby stroną opiekowała się osoba, która dobrze zna i lubi WordPressa, a nie traktuje go jak przykry obowiązek, który trzeba „jakoś” odbębnić.
Chcesz rozwijać swoją stronę, ale czujesz zniechęcenie przez jej spowolnienie i ciągle wyskakujące błędy.
NIE kupuj jej, jeśli…
Nie przeszkadza Ci fakt, że Twoja strona może mieć jakieś luki bezpieczeństwa przy nieregularnym pilnowaniu aktualizacji.
Nie potrzebujesz dobrze i stabilnie funkcjonującej strony lub sklepu internetowego, nie wchodzisz na nią i nie pozyskujesz stamtąd klientów na swoje usługi lub produkty.
lubisz i pamiętasz o stałym kontrolowaniu i aktualizacjach, nie sprawia Ci to problemu, żeby regularnie się tym zajmować.
Jak to działa?
Rozmowa wstępna
Jeśli jeszcze nie współpracowałyśmy, zanim wybierzesz pakiet – pogadajmy! Umów się ze mną na spotkanie wstępne.
Wybór pakietu
Po rozmowie wybierz pakiet, który będzie dla Ciebie najbardziej optymalny. Wykup subskrypcję usługi na mojej platformie.
Formalności
Po zakupie pakietu otrzymujesz dostęp do platformy, na której możesz podejrzeć jego ważność, zakres i instrukcje.
Współpraca
W oparciu o nasze ustalenia i bieżące wytyczne pracuję, na bieżąco opiekując się Twoją stroną internetową. Jesteśmy w kontakcie.
Do czasu wdrożenia odpowiednich regulacji i rozwiązań technicznych (usługa subskrypcyjna realizowana przez moją platformę projekt-freelancer.pl) aby zarezerwować usługę napisz wiadomość, klikając przycisk „Kliknij i zapytaj”.
BASIC
Wsparcie dla stron - wizytówek i prostych stron bez bloga i sklepu.- netto (doliczyć należy 23% VAT)
- Co obejmuje usługa? Sprawdź!
- dostępne jedynie 8 pakietów!
BLOG
Wsparcie dla blogów, stron z funkcjonalnością bloga.- netto (doliczyć należy 23% VAT)
- Co obejmuje usługa? Sprawdź!
- dostępne jedynie 5 4 pakiety!
E-COMMERCE + EDUKACJA
Wsparcie dla stron z funkcjonalnością sklepu i/lub platformą kursową.- netto (doliczyć należy 23% VAT)
- Co obejmuje usługa? Sprawdź!
- dostępne jedynie 3 pakiety!
Porównaj oferty!
Aby lepiej ocenić, która oferta najlepiej odpowie na Twoje potrzeby sprawdź zestawienie, które zawiera wszystkie elementy, jakie można otrzymać w moich usługach.
Kim jestem?
Jestem Magda i od 2,5 roku działam jako project managerka techniczna oraz e-commerce. W pracy dla przedsiębiorców wykorzystuję swoją wiedzę praktyczną, strategiczną oraz marketingową, by pomagać optymalizować ich biznes.
Pomagam ogarnąć chaos oraz prowadzić biznes bez stresu o bieżączkę i problemy techniczne. Wszystko po to, aby mogły z lekkością rozwijać swoją firmę skupiając się na tym, co naprawdę w swojej pracy kochają.
Stawiam na upraszczanie życia przedsiębiorczyń – dlatego jeśli masz już dość, że Twoja strona nie ma profesjonalnej opieki, pozwól mi ją otoczyć moją troską. Odwdzięczy Ci się większą liczbą wejść, lepszą prędkością ładowania, a być może i wyższą konwersją ze sprzedaży Twoich produktów i usług.

Poznaj opinie moich klientek!
Na przestrzeni 2,5 roku wsparłam kilkadziesiąt klientek zarówno technicznie, strategicznie i biznesowo. Sprawdź, co o mnie mówią!
Naprawdę gorąco polecam współpracę z Tobą, zawsze się bałam przekazywać swoje obowiązki komuś, myślałam, ze zrobię wszystko najlepiej, ale pokazałaś mi, że się myliłam… I naprawdę zaoszczędziłam mnóstwo czasu i nerwów współpracując z Tobą. 🙂 Każdy nasz projekt jest genialny i doceniam to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć, gdy mój biznesowy świat się wali. Jesteś moim odkryciem roku 2022 i polecę Ciebie w ciemno wszystkim. 🙂 Doceniam Cię za perfekcjonizm, dbałość o szczegóły, szybki czas pracy, wsparcie oraz zrozumienie. Świetnie mi się z Tobą prowadzi biznes i jesteś pierwszą asystentką z którą pracuje mi się doskonale. Mogę zawsze liczyć na Twoje wsparcie, czuję się zrozumiana i nie sama w moim biznesie 🙂
Paula Jamróz, Dietetycznie Zakręcona
Przede wszystkim dziękuję Ci za to, że mogę na Tobie polegać i nie muszę się sama martwić wieloma sprawami. To jest dla mnie ogromnie uwalniające. Po prostu jak mówisz, że coś zrobisz, to nie ma opcji, żeby było inaczej. Doceniam też sposób komunikacji – bez zbyt takiej hm… oficjalnej i „nadętej” atmosfery. Oczywiście fakt, że bardzo szybko odpisujesz też jest dodatkowym plusem. :)) Mam wrażenie, że przez ten czas stałaś się dla mnie nieodzownym członkiem zespołu, bez którego nie wyobrażam sobie wprowadzania nowych projektów. Doceniam organizację naszej komunikacji przez maila oraz świetną znajomość WordPressa, bo uwalnia mi to czas. Fajnie, że podpowiadasz mi często jakich narzędzi użyć i jak mogę coś wprowadzić do swojego biznesu.
Kasia Bednarska
Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Wszystko, co dla mnie było problemem, przy Tobie schodzi mi z głowy i dzięki temu jest lżejsza. 🙂 Doceniam Cię za brak problemów w naszej komunikacji i za szybkie znajdywanie rozwiązań lub przekierowanie, gdzie ich szukać. Komunikacja jest szybka i konkretna, tak jak lubię. 🙂 Korzystam z obu form Twojego wsparcia – i technicznego, i biznesowego. Doceniam naszą współpracę za Twoją szybkość reagowania i wdrażania zmian.
Wioletta Guzy, Poprawna Optymistka
Współpraca z Asystentką Marki to ogromna przyjemność. Czuć od Ciebie ogrom wsparcia, doceniam Twoje szybkie działanie oraz szybkie odpowiedzi. Bardzo doceniam poszukiwanie nowych rozwiązań, starania, czasami nawet do późnych godzin nocnych, a także wsparcie w podpowiadaniu najlepszych rozwiązań. Nawet jeśli wiesz, że nie możesz odpisać, to dajesz znać kiedy można spodziewać się odpowiedzi. Doceniam Cię za słowność i wywiązywanie się z terminów oraz zawsze jak najszybsze działanie. Jest mi ogromnie miło patrzeć na Twój rozwój. 🙂 Myślę, że masz więcej do zaoferowania niż aktualnie korzystam i bardzo Ci kibicuję. 🙂
Małgosia Pożarowszczyk, Włoski jest Boski
Magda dziękuję Ci za wsparcie. Bez Ciebie wizualna strona mojego biznesu nie istniałaby. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z naszej współpracy i chcę ją kontynuować. Mamy poukładaną komunikację bieżącą, co ułatwia nam organizację współpracy. Doceniam Twoje wyczucie smaku i estetyki, terminowość oraz elastyczność.
Joanna Wojtulska – Mazur, Home Staging by Joanna Wojtulska
Praca z Magdą to czysta przyjemność. Realizacja projektów idzie sprawnie i w zawrotnym tempie. Uwielbiam jej pomysły i rozwiązania. Nie znam osoby bardziej oddanej pracy, dla której doba to żadne ograniczenie.
Magda Wiacek, Snuggly Bunny
Odpowiedzi na Twoje pytania
Jak nawiązać współpracę z Tobą bez doświadczenia w delegowaniu?
Brak doświadczenia w delegowaniu nie jest dla mnie przeszkodą we współpracy. Wspieram przedsiębiorców w nauce tej kompetencji i wykazuję inicjatywę, proponuję różne rozwiązania, które mają wspomóc rozwój firmy.
W jaki sposób rozliczę się z Tobą za tą współpracę?
Po kliknięciu opcji „Czytaj więcej” zostaniesz przekierowana do strony usługi na mojej platformie, gdzie zakupisz ją, otrzymując dostęp do platformy.
Od momentu zakupu mam 48h na to, by zwrócić się do Ciebie w sprawach ustaleń organizacyjnych i zacząć pracę.
Jak skontroluję to, czy naprawdę pracujesz?
W przypadku współpracy projektowej – rozliczam się z Tobą za założony efekt, na którym Ci zależy. Celem tej usługi jest, aby Twoja strona była bezpieczna i aktualna. Dlatego widząc, że aktualizacje są realizowane na bieżąco, a także nowe materiały regularnie trafiają według ustaleń na stronę – masz pewność, że realizuję założenia.
Ile trwa proces nawiązywania współpracy?
Po wykupieniu usługi odezwę się do Ciebie w przeciągu 48h i od dnia odzewu zaczynamy realizować wykupiony pakiet.
Proces, od pierwszej rozmowy wstępnej (zakładając, że zakupisz pakiet od razu po niej) do przejęcia przeze mnie dostępu do strony i rozpoczęcia pracy trwa około 48h. Zwykle wcześniej. 🙂
Czy współpracujesz z klientem spoza Polski?
Tak, jestem posiadaczką NIP UE i współpracuję z klientami zagranicznymi.
Nie współpracowałem/am z WA. Jak wygląda wdrożenie do współpracy?
W tym czasie wdrożenia dużo z Tobą rozmawiam, pytam, staram się poznać Ciebie oraz Twoją firmę jak najlepiej, by reagować na jej potrzeby. Wypracowujemy w tym czasie system komunikacji, przekazywania zadań oraz procedury, których celem jest usprawnianie mojej pracy.
Wsparciem we wdrożeniu jest dedykowana usłudze platforma, w której znajdziesz wszystkie wskazówki i materiały, które mają pomóc nam płynnie współpracować.
Potrzebuję czegoś, czego nie opisałaś w ofercie. Czy mam szukać dalej?
Obecnie współpracuję z kilkoma przedsiębiorcami w charakterze WA na godziny i tej oferty nie prezentuję na swojej stronie. Natomiast nie oznacza to, że nie znajdę dla Ciebie czasu. Napisz do mnie i sprawdzę, czy mogę coś dla Ciebie zrobić.
Jestem wirtualną asystentką techniczną, a więc znajdziesz u mnie wsparcie w zakresie postawienia strony, sklepu internetowego, platformy kursowej, redesignu miejsc w sieci, stworzenia automatyzacji newsletterowych. Zapraszam do kontaktu!
Potrzebuję czegoś więcej, niż pakietu dla WordPressa. Co teraz?
Napisz mi, czego potrzebujesz, a ja doradzę Ci, co możesz zrobić, by to dostać. 🙂
Jeśli masz dodatkowe pytania, oferta nie zawiera kwestii, których potrzebujesz, zapraszam Cię do kontaktu. Aby się skontaktować kliknij tutaj, by przejść do pisania wiadomości, lub zrób to przy pomocy formularza kontaktowego, osadzonego poniżej.
Opanuj ze mną sztukę delegowania!
Oddaj mi to, czego nie lubisz by mieć czas na to, co naprawdę pokochałaś!