Dziękuję za zapis na newsletter „Zdeleguj to!”.
Właśnie wysłałam do Ciebie prezent.
Sprawdź maila (w tym różne zakładki, do których lubią wpadać newslettery, jak „Inne”, „Oferty”, czy „SPAM”). Link do pobrania znajdziesz w środku wiadomości. Nadawca to biuro@asystentkamarki.pl, czyli ja – Magda Mytych. 🙂
Odbierz maila, ale nie zamykaj jeszcze tej strony!
Po zapisie na newsletter będziesz otrzymywać wskazówki dotyczące efektywnego delegowania w każdą pierwszą środę miesiąca. Pierwszy mail – czyli ostatni newsletter dotrze do Ciebie w przeciągu pół godziny od zapisu. ALE MAM DLA CIEBIE COŚ JESZCZE…
Czy nie potrzebujesz zacząć delegować już tu i teraz, a masz obawy, że zaczniesz wyczekiwać na moje maile, zamiast działać?
Czy znasz najkrótszą drogę do efektywnego delegowania od samego początku współpracy?
Czy wiesz, jak wyznaczyć sobie cel delegowania i po co go wyznaczać?
Czy nie chcesz już czuć przytłoczenia ogromem zadań i ogarnąć chaos, który blokuje rozwój Twojego biznesu?
Jeśli Twoja odpowiedź na choć jedno z tych pytań brzmi „TAK”…
zapraszam Cię do wykonania jeszcze jednego kroku – zamówienie pakietu: e-book + szkolenie, dzięki którym uporządkujesz proces od wyznaczenia celu delegowania, przez poszukiwanie odpowiedniej osoby, aż po wdrożenie jej do Twojego biznesu.
Tylko tu i teraz, przez najbliższe 15 minut możesz zamówić w specjalnej cenie, aż 75% taniej, mojego pakiet edukacyjny, który pomoże Ci szybciej wejść na poziom wyżej w Twoim delegowaniu!
E-book: „Znajdź, zatrudnij i odetchnij. O udanym delegowaniu w praktyce”
Szkolenie: "Uwolnij potencjał współpracy z WA: Jak wdrożyć e-wsparcie, by szybko zauważyć efekty, na których Ci zależy?"
Ten materiały są dla Ciebie, jeśli:
Delegujesz, ale nie widzisz większych zmian w swoim planie dnia i masz wrażenie, że kręcisz się kółko, tracąc przy tym pieniądze.
Nie delegujesz, bo zdarzyło Ci się sparzyć na współpracy z wirtualną asystentką i boisz się kolejnego nietrafionego wyboru.
Nie delegujesz, bo dopiero wkraczasz w ten etap rozwoju biznesu i chcesz to robić jak najskuteczniej od samego początku.
Jeśli chcesz:
wyrwać się z kołowrotka pracy 24/7, w którym biegasz solo w swoim biznesie,
znaleźć wsparcie, dzięki któremu znajdziesz czas zarówno na odpoczynek, jak i swoje projekty, które dotąd były odkładane z braku czasu,
nawiązać stałą i efektywną współpracę, dzięki której zyskasz spokój, obniżysz stres związany z natłokiem zadań, które Cię nie cieszą, a muszą być zrobione.
Ebook „Znajdź, zdeleguj i odetchnij” w pakiecie ze szkoleniem na temat skutecznego wdrożenia wirtualnej asystentki, o którym Ci opowiadam jest kompendium na temat tego, na czym się skupić, aby jak najszybciej przeskoczyć na poziom wyżej w delegowaniu.
Z tej wiedzy, którą w nim zawarłam, korzystam na co dzień z klientami, którym pomagam w prowadzeniu biznesu jako wirtualna asystentka, a także tym, których wspieram w poszukiwaniach i wdrożeniu wirtualnej asystentki.

E-book i szkolenie zawierają praktyczne wskazówki i konkretne propozycje rozwiązań, które wesprą proces poszukiwań i onboardingu odpowiedniej wirtualnej asystentki lub specjalisty dla Twojego biznesu.
Dowiesz się z nich, jak monitorować efektywność delegowania i wyciągać wnioski, by optymalizować delegowanie w Twoim biznesie!
Tylko tu i teraz przeceniam dla Ciebie
ten zestaw o 75%…
(cena regularna to 146 zł)
A tu i teraz: 37 zł
Sprawdź co mówią o moich produktach:
Jestem na początku delegowania, mam już za sobą pierwszą próbę. Tym razem mi się powiodło, chociaż po przeczytaniu e-booka wiem, że nasza współpraca może być efektywniejsza i bardziej satysfakcjonująca dla obu stron. Zamierzam wprowadzić wskazówki Magdy w życie i z pewnością zwrócę na nie uwagę w poszukiwaniu kolejnych WA. 🙂
Trafiłam na treści Magdy w dobrym momencie. E-book naświetlił mi drogę w delegowaniu oraz pokazał perspektywę obu stron zarówno mnie jako przedsiębiorcy oraz WA. Bonusowe materiały na końcu e-booka są strzałem w 10. Magda operuje na przykładach więc bardzo łatwo zrozumieć o co chodzi i przyjemnie się czyta tak merytoryczne treści.
Patrycja Burzawa – Toczony, Stylowa Strona Biznesu
Naprawdę gorąco polecam współpracę z Tobą, zawsze się bałam przekazywać swoje obowiązki komuś, myślałam, ze zrobię wszystko najlepiej, ale pokazałaś mi, że się myliłam… I naprawdę zaoszczędziłam mnóstwo czasu i nerwów współpracując z Tobą. 🙂 Każdy nasz projekt jest genialny i doceniam to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć, gdy mój biznesowy świat się wali. Jesteś moim odkryciem roku 2022 i polecę Ciebie w ciemno wszystkim. 🙂 Doceniam Cię za perfekcjonizm, dbałość o szczegóły, szybki czas pracy, wsparcie oraz zrozumienie. Świetnie mi się z Tobą prowadzi biznes i jesteś pierwszą asystentką z którą pracuje mi się doskonale. Mogę zawsze liczyć na Twoje wsparcie, czuję się zrozumiana i nie sama w moim biznesie 🙂
Paula Jamróz, Dietetycznie Zakręcona
Przede wszystkim dziękuję Ci za to, że mogę na Tobie polegać i nie muszę się sama martwić wieloma sprawami. To jest dla mnie ogromnie uwalniające. Po prostu jak mówisz, że coś zrobisz, to nie ma opcji, żeby było inaczej. Doceniam też sposób komunikacji – bez zbyt takiej hm… oficjalnej i „nadętej” atmosfery. Oczywiście fakt, że bardzo szybko odpisujesz też jest dodatkowym plusem. :)) Mam wrażenie, że przez ten czas stałaś się dla mnie nieodzownym członkiem zespołu, bez którego nie wyobrażam sobie wprowadzania nowych projektów. Doceniam organizację naszej komunikacji przez maila oraz świetną znajomość WordPressa, bo uwalnia mi to czas. Fajnie, że podpowiadasz mi często jakich narzędzi użyć i jak mogę coś wprowadzić do swojego biznesu.
Kasia Bednarska
Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Wszystko, co dla mnie było problemem, przy Tobie schodzi mi z głowy i dzięki temu jest lżejsza. 🙂 Doceniam Cię za brak problemów w naszej komunikacji i za szybkie znajdywanie rozwiązań lub przekierowanie, gdzie ich szukać. Komunikacja jest szybka i konkretna, tak jak lubię. 🙂 Korzystam z obu form Twojego wsparcia – i technicznego, i biznesowego. Doceniam naszą współpracę za Twoją szybkość reagowania i wdrażania zmian.
Wioletta Guzy, Poprawna Optymistka
Współpraca z Asystentką Marki to ogromna przyjemność. Czuć od Ciebie ogrom wsparcia, doceniam Twoje szybkie działanie oraz szybkie odpowiedzi. Bardzo doceniam poszukiwanie nowych rozwiązań, starania, czasami nawet do późnych godzin nocnych, a także wsparcie w podpowiadaniu najlepszych rozwiązań. Nawet jeśli wiesz, że nie możesz odpisać, to dajesz znać kiedy można spodziewać się odpowiedzi. Doceniam Cię za słowność i wywiązywanie się z terminów oraz zawsze jak najszybsze działanie. Jest mi ogromnie miło patrzeć na Twój rozwój. 🙂 Myślę, że masz więcej do zaoferowania niż aktualnie korzystam i bardzo Ci kibicuję. 🙂
Małgosia Pożarowszczyk, Włoski jest Boski
Magda dziękuję Ci za wsparcie. Bez Ciebie wizualna strona mojego biznesu nie istniałaby. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z naszej współpracy i chcę ją kontynuować. Mamy poukładaną komunikację bieżącą, co ułatwia nam organizację współpracy. Doceniam Twoje wyczucie smaku i estetyki, terminowość oraz elastyczność.
Joanna Wojtulska – Mazur, Home Staging by Joanna Wojtulska
Praca z Magdą to czysta przyjemność. Realizacja projektów idzie sprawnie i w zawrotnym tempie. Uwielbiam jej pomysły i rozwiązania. Nie znam osoby bardziej oddanej pracy, dla której doba to żadne ograniczenie.
Magda Wiacek, Snuggly Bunny
Pobierz bezpłatną checklistę, która jest częścią e-booka, a którą otrzymujesz ode mnie w prezencie za zapis na newsletter!

Najczęstsze pytania, jakie zadają sobie kobiety takie jak Ty, zanim zamówią pakiet:
Czy zaproponowane przez Ciebie sposoby delegowania sprawdzą się u każdego?
W e-booku zawarłam wskazówki oparte na doświadczeniu: moim, jak i moich klientów. Większość z nich (w tym ja) miała powtarzalne obawy i problemy związane z delegowaniem, ale również takie, które dotyczyły ich indywidualnie. U każdego sprawdziły się moje metody, które zawarłam w e-booku. Natomiast zadaniem e-booka jest również rozbudzić w Tobie kreatywność do poszukiwania własnych rozwiązań. 🙂
Uważam, że wiem już bardzo dużo na temat rozwoju firmy i myślę, że delegowanie nie może być skomplikowane… czy z tego pakietu dowiem się czegoś nowego?
Mój e-book przede wszystkim ma pomóc Ci uporządkować proces znalezienia i wdrożenia e-wsparcia, a także komunikowania się z podwykonawcą już w trakcie regularnej współpracy.
Jeśli dotąd nie zdarzyło Ci się delegować i stąd Twoje wątpliwości, czy to na pewno takie trudne, by się o tym uczyć – podpowiem Ci tylko, że nie poznałam na swojej drodze przedsiębiorcy, który delegował mi zadania skutecznie od samego początku naszej współpracy (a najczęściej byłam ich pierwszą WA). Czy to przekonujące? Zdecyduj samodzielnie.
Natomiast nawet, jeśli masz przekonanie, że sobie świetnie poradzisz – e-book może być dla Ciebie doskonałym drogowskazem, jeśli na którymś etapie się zagubisz.
Nie wiem nawet, co mogę delegować! Czy to szkolenie i e-book mówi o takich podstawach?
Wielu przedsiębiorców z racji samodzielnej pracy nad swoim biznesem wykształca w sobie tzw. „syndrom Zosi Samosi”. Przez to każdy obowiązek, jaki wykonujesz wydaje Ci się tak samo ważny, „nieoddawalny”, bo nikt tego nie zrobi lepiej, niż Ty.
To przekonanie! Nie jest to prawda. W każdym biznesie są zadania, które z powodzeniem można oddać. W ebooku o tym opowiadam, pokazuję przykłady i to, jakie kryteria warto przyjąć, gdy rozpisujemy listę zadań do oddania na start i później, w regularnej współpracy z wirtualną asystentką.
Boję się wpuścić osobę z zewnątrz do swojego biznesu, dotąd wszystko robiłam sama i mam wrażenie, że nikt nie zrobi tego lepiej… Czy to ma sens, by się uczyć o delegowaniu?
Oczywiście, że jest sens się uczyć o delegowaniu!
Najważniejszym dla Ciebie elementem delegowania będzie mierzenie efektywności współpracy oraz jej jakości. Bardzo ważna będzie tutaj dla Ciebie też komunikacja Twoich potrzeb i umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej. Ale ta nauka czeka każdego delegującego, nie tylko Ciebie. Ty decydujesz się, czy uczysz się w praktyce, na błędach, czy ze źródeł takich, jak mój e-book.
Perfekcjonizm w biznesie warto naciągać, a ludziom warto ufać (przynajmniej na zasadzie ograniczonego zaufania ;)).
Ale na dłuższą metę samodzielnie nie będziesz w stanie rozwijać swojego biznesu. A żyjemy w czasach, gdy stojąc ciągle w miejscu – w praktyce się cofamy. Dlatego nie bój się delegować! I przy tym naucz się tego, jak prowadzić wirtualną asystentkę, by „czytała Ci w myślach”, dzięki solidnej informacji zwrotnej i umiejętnej komunikacji.
W e-booku daję Ci do tego wskazówki. 😉
Czy dostanę wskazówki, jak następnie wdrożyć wiedzę w praktyce?
Tak!
Do e-booka dołączone są praktyczne checklisty (jedna z nich jest do pobrania w Twojej skrzynce mailowej i powyżej, na tej stronie) oraz wzór raportu skuteczności delegowania (w formie formularza Excel oraz tabelki).
Dzięki tym narzędziom krok po kroku zrealizujesz to, o czym opowiadam w e-booku.
Tylko tu i teraz przeceniam dla Ciebie
te materiały o 75%…
(cena regularna to 146 zł)
A tu i teraz: 37 zł
Skontaktuj się ze mną
Napisz do mnie!
Moje godziny pracy w kontakcie
godzina 09:00-17:00
O Asystentce Marki
Moje portfolio (w budowie)
Umów się na konsultację
Moja misja
Wspieram przedsiębiorców w świadomym prowadzeniu biznesu bez zadyszki oraz nauce delegowania zadań.
Copyright © 2023 Asystentka Marki | Magdalena Mytych